metalshop / Najczęściej zadawane pytania
Cena, po której zamawiasz produkt, jest ceną ostateczną, nie doliczamy do niej podatku VAT ani żadnych innych kosztów. Koszt wysyłki będzie zawsze doliczany przed wysłaniem zamówienia. W naszym sklepie internetowym oferujemy również bezpłatną wysyłkę dla zamówień powyżej 400 PLN.
Jest to czas potrzebny na przetworzenie, zapakowanie i wysłanie zamówienia. Od firmy kurierskiej zależy, ile czasu zajmie dostarczenie przesyłki.
Czas dostawy liczony jest od dnia przekazania przesyłki firmie kurierskiej. Ze względu na konieczność sprowadzania produktów z magazynów zewnętrznych, może się on wydłużyć nawet o 3 dni. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie z winy firmy kurierskich.
Tak, możesz dokonywać zamówienia za pośrednictwem naszych zagranicznych sklepów internetowych. Ich pełna lista znajduje się na dole tej strony.
Dostępne dla danego produktu rozmiary są wyszczególnione nad przyciskiem 'Wybierz rozmiar'. Jeśli żądanego rozmiaru brakuje aktualnie w naszej ofercie, klikając opcję 'Brakuje Twojego rozmiaru?' możesz ustawić tzw. 'watch doga'. Gdy rozmiar będzie dostępny, otrzymasz automatycznie wiadomość e-mail informującą Cię o tym.
Zalecamy zmierzenie podobnej rzeczy w domu, a następnie porównanie otrzymanych wymiarów z tabelą rozmiarów dla konkretnego produktu w jego opisie. Przykłady tego, jak i co mierzymy dla różnych rodzajów odzieży, można znaleźć tutaj.
Liczba dni wskazuje, ile czasu zajmie nam przygotowanie, zapakowanie i wysłanie zamówienia. Następnie kurier jest odpowiedzialny za obliczenie, kiedy paczka zostanie dostarczona i jak długo to potrwa.
Magazyn i showroom ze sklepem znajdziesz w Czechach - w Bystrzycy, nasze sklepy znajdziesz w Pradze na ulicy Štěpánská i w Brnie na ulicy Orlí i w Ostrawie na ulicy Puchmajerova.
Jeśli masz pytania dotyczące dostępności produktu, statusu zamówienia, nowości lub jakichkolwiek problemów z utworzeniem zamówienia, jesteśmy dostępni na czacie od 7:00 do 20:00. Przycisk czatu znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu. Powyższe godziny obowiązują również dla naszej infolinii telefonicznej +48 22 397 18 36. Możesz się z nami skontaktować również drogą mailową, pisząc na adres info@metal-shop.pl.
Możesz zastosować zniżkę na znajdujące się w koszyku produkty, klikając na opcję 'KUPONY ZNIŻKOWE I PREZENTOWE'.
Upewnij się, że Twoje zamówienie jest w wartości co najmniej 40 PLN. Jeśli tak jest, a wybór preferowanej metody płatności nadal nie jest możliwy, oznaczać to może, że Twoja przeglądarka nie obsługuje Javascript. Wypróbuj inną przeglądarkę lub urządzenie. Jeśli problem nadal występuje, prześlij nam wiadomością e-mail produkty, które chcesz zamówić, a my złożymy zamówienie za Ciebie. Będziemy potrzebować: Twojego imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu dostawy, wybranej metody płatności i firmy kurierskiej.
Tak, możesz tego dokonać w kilku prostych krokach! Kliknij ikonę swojego konta, wówczas pojawi się menu, poprzez które możesz edytować swoje dane w zakładce 'Mój profil'.
Taki produkt może zwrócić lub wymienić na inny w ciągu 14 dni od momentu utrzymania przesyłki. Warunkiem jest to, że produkt nie był używany. Więcej informacji o zwrotach.
Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, znajdującego się w zakładce 'Reklamacje', i podanie szczegółowego opisu problemu i załączenie zdjęć. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu podjęcia dalszych działań. Więcej informacji o reklamacjach.
Rejestracja na naszej stronie przyniesie Ci szereg korzyści. Otrzymasz dostęp do systemu punktów lojalnościowych, które pozwolą Ci zaoszczędzić na zakupach. Będziesz również regularnie otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Ponadto zyskasz możliwość śledzenia zamówień, zwrotów i reklamacji.
Dodatkową korzyścią jest również możliwość przesyłania zdjęć zakupionych produktów, dzięki której możesz zyskać zniżkę w wysokości 9 PLN.
Swoje zdjęcie możesz wgrać na tej stronie, gdzie znajdziesz również bliższe informacje o wymaganiach, jakie musi spełniać każde zdjęcie. Po wysłaniu zdjęcia, nasz zespół oceni jego jakość i w przypadku, że wszystko będzie w porządku, na swój adres mailowy otrzymasz zniżkę o wartości 9 zł. Pamiętaj, że 1 zamówienie ( niezależnie od ilości produktów) to zawsze zniżka 9 zł! Swoją zniżkę możesz wykorzystać na dowolne zakupy o minimalnej wartości 89zł.
Jeśli Twoje zdjęcie zostanie zaakceptowane, otrzymasz kod rabatowy na swój adres e-mail, który zostanie automatycznie zastosowany do produktów znajdujących się w koszyku po kliknięciu łącza. Następnie możesz zastosować zniżkę do każdego zakupu powyżej 89 zł.
Nie wybieramy wszystkich zdjęć - jak by to wyglądało! Najlepszą inspiracją są wybrane zdjęcia. Podstawowe reguły:
Właśnie dlatego!:) Nie chcemy zbyt dużo podobnych zdjęć, szukamy oryginalnych pomysłów. Powody przyjęcia lub nie przyjęcia zdjęcia zawsze zostaną wytłumaczone w wysłanym e-mailu. Pytania, dlaczego moje zdjęcie nie zostało wybrane, są zbędne, ponieważ zdjęć nie da się ponownie znaleźć, a w dodatku wyborem zajmuje się więcej osób.
Jeśli twoje zdjęcie zostanie wybrane, otrzymasz na podany adres mailowy kod zniżkowy. Po kliknięciu na link kod zostanie automatycznie uwzględniony w twoim koszyku. Swoją zniżkę możesz następnie wykorzystać na dowolne zakupy o minimalnej wartości 89 zł.