metalshop   /   Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Wysyłka i dostawa

Cena, po której zamawiasz produkt, jest ceną ostateczną, nie doliczamy do niej podatku VAT ani żadnych innych kosztów. Koszt wysyłki będzie zawsze doliczany przed wysłaniem zamówienia. W naszym sklepie internetowym oferujemy również bezpłatną wysyłkę dla zamówień powyżej 400 PLN.

Jest to czas potrzebny na przetworzenie, zapakowanie i wysłanie zamówienia. Od firmy kurierskiej zależy, ile czasu zajmie dostarczenie przesyłki.

Czas dostawy liczony jest od dnia przekazania przesyłki firmie kurierskiej. Ze względu na konieczność sprowadzania produktów z magazynów zewnętrznych, może się on wydłużyć nawet o 3 dni. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie z winy firmy kurierskich.

Tak, możesz dokonywać zamówienia za pośrednictwem naszych zagranicznych sklepów internetowych. Ich pełna lista znajduje się na dole tej strony.

Produkty i dostępność

Dostępne dla danego produktu rozmiary są wyszczególnione nad przyciskiem 'Wybierz rozmiar'. Jeśli żądanego rozmiaru brakuje aktualnie w naszej ofercie, klikając opcję 'Brakuje Twojego rozmiaru?' możesz ustawić tzw. 'watch doga'. Gdy rozmiar będzie dostępny, otrzymasz automatycznie wiadomość e-mail informującą Cię o tym.

Zalecamy zmierzenie podobnej rzeczy w domu, a następnie porównanie otrzymanych wymiarów z tabelą rozmiarów dla konkretnego produktu w jego opisie. Przykłady tego, jak i co mierzymy dla różnych rodzajów odzieży, można znaleźć tutaj.

Liczba dni wskazuje, ile czasu zajmie nam przygotowanie, zapakowanie i wysłanie zamówienia. Następnie kurier jest odpowiedzialny za obliczenie, kiedy paczka zostanie dostarczona i jak długo to potrwa.

Magazyn i showroom ze sklepem znajdziesz w Czechach - w Bystrzycy, nasze sklepy znajdziesz w Pradze na ulicy Štěpánská i w Brnie na ulicy Orlí i w Ostrawie na ulicy Puchmajerova.

Jeśli masz pytania dotyczące dostępności produktu, statusu zamówienia, nowości lub jakichkolwiek problemów z utworzeniem zamówienia, jesteśmy dostępni na czacie od 7:00 do 20:00. Przycisk czatu znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu. Powyższe godziny obowiązują również dla naszej infolinii telefonicznej +48 22 397 18 36. Możesz się z nami skontaktować również drogą mailową, pisząc na adres info@metal-shop.pl.

Kupony rabatowe i bony upominkowe

Możesz zastosować zniżkę na znajdujące się w koszyku produkty, klikając na opcję 'KUPONY ZNIŻKOWE I PREZENTOWE'.

Bony upominkowe można znaleźć tutaj.

Problemy związane z dokonywaniem zakupów

Upewnij się, że Twoje zamówienie jest w wartości co najmniej 40 PLN. Jeśli tak jest, a wybór preferowanej metody płatności nadal nie jest możliwy, oznaczać to może, że Twoja przeglądarka nie obsługuje Javascript. Wypróbuj inną przeglądarkę lub urządzenie. Jeśli problem nadal występuje, prześlij nam wiadomością e-mail produkty, które chcesz zamówić, a my złożymy zamówienie za Ciebie. Będziemy potrzebować: Twojego imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu dostawy, wybranej metody płatności i firmy kurierskiej.

Tak, możesz tego dokonać w kilku prostych krokach! Kliknij ikonę swojego konta, wówczas pojawi się menu, poprzez które możesz edytować swoje dane w zakładce 'Mój profil'.

Zwroty i reklamacje

Taki produkt może zwrócić lub wymienić na inny w ciągu 14 dni od momentu utrzymania przesyłki. Warunkiem jest to, że produkt nie był używany.  Więcej informacji o zwrotach.

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, znajdującego się w zakładce 'Reklamacje', i podanie szczegółowego opisu problemu i załączenie zdjęć. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu podjęcia dalszych działań. Więcej informacji o reklamacjach.

Korzyści dla zarejestrowanych klientów.

Rejestracja na naszej stronie przyniesie Ci szereg korzyści. Otrzymasz dostęp do systemu punktów lojalnościowych, które pozwolą Ci zaoszczędzić na zakupach. Będziesz również regularnie otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Ponadto zyskasz możliwość śledzenia zamówień, zwrotów i reklamacji.

Dodatkową korzyścią jest również możliwość przesyłania zdjęć zakupionych produktów, dzięki której możesz zyskać zniżkę w wysokości 9 PLN.

Zdjęcia produktów wysyłane przez klientów

Swoje zdjęcie możesz wgrać na tej stronie, gdzie znajdziesz również bliższe informacje o wymaganiach, jakie musi spełniać każde zdjęcie. Po wysłaniu zdjęcia, nasz zespół oceni jego jakość i w przypadku, że wszystko będzie w porządku, na swój adres mailowy otrzymasz zniżkę o wartości 9 zł. Pamiętaj, że 1 zamówienie ( niezależnie od ilości produktów) to zawsze zniżka 9 zł! Swoją zniżkę możesz wykorzystać na dowolne zakupy o minimalnej wartości 89zł.

Jeśli Twoje zdjęcie zostanie zaakceptowane, otrzymasz kod rabatowy na swój adres e-mail, który zostanie automatycznie zastosowany do produktów znajdujących się w koszyku po kliknięciu łącza. Następnie możesz zastosować zniżkę do każdego zakupu powyżej 89 zł.

Nie wybieramy wszystkich zdjęć - jak by to wyglądało! Najlepszą inspiracją są wybrane zdjęcia. Podstawowe reguły:

  • na zdjęciu musi być wybrany produkt
  • na zdjęciu musi być użytkownik
  • zdjęcie musi być oryginalne, dobrej jakości i coś pokazywać

Właśnie dlatego!:) Nie chcemy zbyt dużo podobnych zdjęć, szukamy oryginalnych pomysłów. Powody przyjęcia lub nie przyjęcia zdjęcia zawsze zostaną wytłumaczone w wysłanym e-mailu. Pytania, dlaczego moje zdjęcie nie zostało wybrane, są zbędne, ponieważ zdjęć nie da się ponownie znaleźć, a w dodatku wyborem zajmuje się więcej osób.

Jeśli twoje zdjęcie zostanie wybrane, otrzymasz na podany adres mailowy kod zniżkowy. Po kliknięciu na link kod zostanie automatycznie uwzględniony w twoim koszyku. Swoją zniżkę możesz następnie wykorzystać na dowolne zakupy o minimalnej wartości 89 zł.

Dowiedz się pierwszy o specjalnych ofertach, promocjach i nowościach. Otrzymaj zniżkę w wysokości 20 PLN na pierwszy zakup.