metalshop   /   Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Reklamacja towaru

  • Jak postępować przy reklamacji:
    • Uzupełnij formularz reklamacji (wybierz opcję Reklamować produkt).
    • W ramach uzupełniania formularza kontaktowego zostaniesz poproszony o załączenie fotografii wadliwego towaru. W celu rozpatrzenia reklamacji, nie jest konieczne wysyłanie towaru spowrotem.
    • Czekaj na informacje z działu reklamacji, który skontaktuje się z tobą najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych w celu ustalenia kolejnych kroków. Reklamacja zostanie załatwiona najpóźniej w ciągu 30 dni.

Zwrot towaru

  • Jak postępować przy zwrocie towaru:
    • Odstąpić od umowy możesz do 14 dni od odebrania przesyłki z zakupionym towarem. Wystarczy uzupełnić formularz zwrotu (wybierz opcję Zwrócić produkt).
    • Do skrzynki e-mailowej wyślemy ci bliższe informacje o zwrocie produktu.
    • Pieniądze za zakupiony towar zwrócimy na twoje konto bankowe do 14 dni od otrzymania towaru spowrotem.
    • W przypadku, że wybrałeś/aś sposób płatności PayPal i masz aktywną usługę darmowych zwrotów (PayPal Cost Free Returns), PayPal pokryje koszty zwrotu towaru.

Wymiana towaru

  • Jak postępować przy wymianie towaru:
    • Wymienić towar możesz do 14 dni od odebrania przesyłki. Wystarczy uzupełnić formularz wymiany (wybierz opcję Wymienić produkt).
    • Do skrzynki e-mailowej wyślemy ci bliższe informacje o wymianie produktu.
    • Po odebraniu przesyłki z towarem do wymiany, wyślemy na twój adres nowy towar. Nie ponosisz żadnych kosztów przesyłki, bez względu na jej wagę i cenę.

Na co trzeba uważać przy wymianie i zwrotach

  • Na wypełnienie on-line formularza zwrotu masz 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru na twój adres.
  • Z uwagi na bieżące wydarzenia termin fizycznej wysyłki towarów po wypełnieniu formularza zwrotu wydłuża się do 14 dni od zakończenia krajowej kwarantanny. Dla uzyskania więcej informacji, prosimy o kontakt na % email% 
  • Towar nie może być uszkodzony lub nosić śladów użytkowania.
  • Towar musi być dokładnie zapakowany, idealnie w pierwotnym opakowaniu, żeby nie doszło do jego uszkodzenia w trakcie transportu.
  • W przypadku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu (np. butów), prosimy nie naklejać ani nie przepisywać danych z etykietki bezpośrednio na opakowanie, ale zapakować pudełko do papieru lub włożyć do dodatkowego opakowania.
  • Prosimy nie wysyłać spowrotem towaru formą przesyłki pobraniowej. Taka przesyłka nie będzie przez nas odebrana.
  • Prosimy wziąć pod uwagę, że Metalshop nie zwraca kosztów wysyłki towaru.

Adres do wysyłki towarów spowrotem:

Adresa do wysyłki towaru zostanie wysłany drogą e-mailową po uzupełnieniu odpowiednich formularzy powyżej.

On-line rozwiązywanie sporów

Z płatnością od 15. lutego 2016 komisja europejska ustanowiła pratformę do pozasądowego rozwiązywania sporów, która umożliwia użytkownikom rozwiązywać spory dotyczące ich zamówień on-line bez konieczności procesu sądowego. Wcześniej wymieniony prodes rozwiązywania sporów jest do dyspozycji pod zewnętrznym linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Spółka METALSHOP.CZ, s.r.o. nie ma obowiązku i niestety nie może brać udziału w alternatywnych pozasądowych rozliczeniach.

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174
739 95 Bystřice
IČO: 28574699
DIČ: CZ28574699
REPUBLIKA CZESKA

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami drogą e-mailową na lub telefonicznie pod numerem +48 22 397 18 36 w PO - PT 7:00-20:00

Dowiaduj się na bieżąco o wszystkich nowościach

" "