metalshop / Reklamacje, zwroty i wymiany
Każdy produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia w celu dokonania zwrotu lub wymiany. Oznacza to, że w ciągu 14 dni należy wypełnić formularz zwrotu, a następnie przekazać zwracany produkt(y) wybranemu kurierowi (zalecamy wybór opcji z możliwością śledzenia przesyłki). Po wypełnieniu formularza, otrzymasz go na swój adres e-mail wraz z adresem w Polsce, na który należy wysłać paczkę:
METALSHOP Zwrot towaru (numer Twojego zamówienia)
Packeta Poland
ID - 97021022
Panattoni Park Bielsko-Biała I
ul. Księdza Józefa Londzina 106,
43-382 Bielsko-Biała
Prosimy nie wysyłać towaru bez wypełnienia formularza. W takim przypadku nie będziemy mogli dopasować przesyłki do Twojego zamówienia i przetworzyć żądania.
Bardzo ważne jest, aby zwracane produkty były w stanie nieużywanym, nadającym się do dalszej odsprzedaży. Nie mogą one wykazywać żadnych oznak zużycia i muszą posiadać oryginalne metki i opakowania. Po otrzymaniu przesyłki dokonamy zwrotu środków na wskazane konto bankowe.
Nie oferujemy bezpłatnej usługi zwrotu towaru. Klient ponosi bezpośrednie koszty wysyłki zwracanego towaru.
Cały proces trwa około 2 tygodni. Zwroty są odbierane w magazynie w Polsce, a następnie przekazywane przez innego kuriera i przewożone do magazynu Metalshop w Czechach. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanych produktów, ustawowy termin zwrotu pieniędzy wynosi 14 dni, ale staramy się dokonać przelewu w ciągu kilku dni.
Klient również ma prawo wymienić produkt na inny rozmiar lub produkt. W tym celu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru należy wypełnić formularz wymiany produktu, podając dane produktu, na który należy dokonać wymiany i preferowany rozmiar (jeśli dotyczy). Po wypełnieniu formularza, otrzymasz go na swój adres e-mail wraz z adresem w Polsce, na który należy wysłać paczkę:
METALSHOP Wymiana towaru (numer Twojego zamówienia)
Packeta Poland
ID - 97021022
Panattoni Park Bielsko-Biała I
ul. Księdza Józefa Londzina 106,
43-382 Bielsko-Biała
Prosimy nie wysyłać towaru bez wypełnienia formularza. W takim przypadku nie będziemy mogli dopasować przesyłki do Twojego zamówienia i przetworzyć żądania.
Nie ma możliwości wymiany towaru przy zakupie na konto KLARNA.
Bardzo ważne jest, aby zwracane produkty były w stanie nieużywanym, nadającym się do dalszej odsprzedaży. Nie mogą one wykazywać żadnych oznak zużycia i muszą posiadać oryginalne metki oraz opakowania. W przypadku różnicy w cenie pomiędzy produktami, istnieje możliwość dopłacenie przez klienta lub zwrócenia przez nas różnicy.
Nie oferujemy bezpłatnej usługi wymiany towaru. Klient ponosi bezpośrednie koszty wysyłki odsyłanych do nas produktów.
Cały proces trwa około 2 tygodni. Zwroty są odbierane w magazynie w Polsce, a następnie przekazywane przez innego kuriera i przewożone do magazynu Metalshop w Czechach. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotów, przygotowujemy nową paczkę, którą wysyłamy na podany adres. Koszty wysyłki są również pokrywane przez nas.
Niestety nie ma możliwości wymiany towarów przy zakupie na konto Klarna. Po otrzymaniu zwrotu faktura zostanie automatycznie skorygowana/anulowana przez firmę Klarna. W formularzu zwrotu wpisz po prostu 00000...jako IBAN.
Każdy klient, który zakupił towar na www.metal-shop.pl ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 24 miesięcy od momentu otrzymania towaru. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia dostarczonego towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu. Ewentualne widoczne wady lub braki należy zgłosić do nas w ciągu 3 dni roboczych. Wszelkie reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 30 dni. W przypadku uzasadnionej reklamacji zwrócimy poniesione opłaty.
Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia dostarczonych produktów niezwłocznie po ich otrzymaniu. Wszelkie widoczne wady i niedociągnięcia należy zgłaszać do nas wraz ze zdjęciami w ciągu 3 dni roboczych za pośrednictwem formularza reklamacyjnego lub pocztą elektroniczną na adres info@metal-shop.pl. Jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy kolejne kroki.
Reklamację można również złożyć, jeśli produkt zepsuł się w ciągu 24 miesięcy od daty jego otrzymania z przyczyn leżących po stronie producenta, a nie z powodu zużycia lub niewłaściwego użytkowania.
Należy wypełnić formularz reklamacji, podając szczegółowy opis problemu, załączając zdjęcia. Następnie skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania dodatkowych informacji lub poinformowania Cię o dalszych krokach. Prosimy nie odsyłać do nas wadliwego produktu, dopóki nie poprosimy o to. W przypadku uzasadnionej reklamacji zwrócimy koszty wysyłki.
Czasami oferujemy rozwiązanie reklamacji w ciągu kilku dni, a w innych przypadkach musimy poczekać 30 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu przez nasz magazyn w Czechach.
Zwrot musi zawierać kopię faktury, a formularz reklamacyjny musi być prawidłowo wypełniony. Jeśli produkt został dostarczony w oryginalnym pudełku, należy je również zwrócić.
Czego nie obejmuje gwarancja?
15 lutego 2016 r. Komisja Europejska stworzyła platformę pozasądowego rozwiązywania sporów. Daje to konsumentom możliwość rozstrzygania sporów związanych z zamówieniami internetowymi bez konieczności przeprowadzania procesu sądowego z udziałem sądów i sędziów. Procedura rozwiązywania sporów jest dostępna pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Nie jesteśmy zobowiązani i nie będziemy uczestniczyć w alternatywnych metodach rozwiązywania sporów. Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą otrzymanych produktów, skontaktuj się z nami pod adresem info@metal-shop.pl.
Bystřice 174
739 95 Bystřice
NIP: CZ28574699
REPUBLIKA CZESKA
Skontaktuj się z nami drogą e-mailową na info@metal-shop.pl lub telefonicznie pod numerem +48 22 397 18 36 w PO - PIĄ 7:00-20:00.